Jurnalistul Charlie Ottley surprinde România cu propunerea unui nou brand: Lupul dacic în centrul atenției

de admin 2
0 comentarii 22 vizualizari 1 minute de citit
A+A-
Reset

Jurnalistul britanic Charlie Ottley propune un nou brand pentru România, având o perspectivă pozitivă și curată asupra țării noastre. Pasionat de România, el susține că ideile sale se potrivesc cu adevăratul potențial al țării.

Într-o demonstrație de afecțiune, Ottley și-a tatuat lupul dacic pe braț, sugerând că acesta ar trebui să fie inclus în noul logo. El consideră că țara noastră este percepută negativ în occident ca o junglă de ciment postcomunistă și dorește să evidențieze bogăția culturală și resursele naturale ale României.

Jurnalistul britanic crede că vechiul logo, reprezentat de o frunză, trebuie abandonat, deoarece transmite doar o imagine limitată și nu reflectă potențialul turistic și provocările pe care le întâmpinăm în domeniul protecției mediului.

El subliniază că trebuie să privim dincolo de o singură frunză și să evidențiem toate posibilitățile și resursele pe care le dispunem.

Comentarii

Articole similare

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?

Acest site utilizeaza Cookies pentru a imbunatatii experienta utilizatoriilor. Accept Afla mai multe

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00
eMangalia

FREE
VIEW