Constanța, 17 iulie 2023, Enel anunță închiderea magazinelor din județele Călărași, Constanța, Ialomița și Tulcea, în data de joi, 20 iulie 2023, cu ocazia Zilei Energeticianului. În schimb, serviciul de call center va funcționa conform programului normal.
În restul zilelor, magazinele Enel vor opera conform programului obișnuit. Majoritatea operațiunilor pot fi realizate online, prin canalele digitale, fără a fi nevoie să vă deplasați la magazinele Enel. Încurajăm clienții să folosească opțiunile digitale pentru comunicare, primirea și plata facturii, precum și pentru încheierea contractelor online.
Astfel, clienții au la dispoziție două opțiuni simple pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: prin e-mail sau prin SMS, sau pot descărca o copie a facturii de aici.
Pentru a înregistra indexul pentru consumul de electricitate, în afara secțiunii “Index” din aplicația MyEnel, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.08.09 sau la numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).
Pentru a înregistra indexul pentru consumul de gaze naturale, clienții pot apela numărul gratuit 0800.07.07.01 și tasta 1, sau pot suna la numărul cu tarif normal 021.9977 (dacă distribuitorul lor este Delgaz Grid, Distrigaz Sud Rețele, Gaz Est, Gazmir, Premier Energy sau Progaz P&D, în perioada menționată pe pagina a treia a facturii). De asemenea, indexul pentru consumul de gaze naturale poate fi transmis și prin intermediul aplicației MyEnel, în cazul în care distribuitorul este unul dintre cei șase menționați anterior.
Pentru a lua legătura cu un consultant Enel, clienții pot utiliza următoarele numere de telefon: 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România) sau 0040.372.436.436 (apelabil din străinătate), în intervalul de program Luni-Vineri: 8:00-20:00 și Sâmbătă: 8:00-13:00. La aceste numere pot fi obținute informații despre facturi, sold, contracte și pot fi activate servicii precum factura electronică.
În plus, clienții pot opta să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată ușor online, pe my.enel.ro, sau prin descărcarea aplicației gratuite pentru telefonul mobil din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul aplicației, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, înregistra indexul sau verifica balanța de plată. Aplicația oferă, de asemenea, informații despre ofertele comerciale, permițând atât clienților existenți, cât și celor potențiali să trimită online solicitări pentru încheierea unui contract de furnizare de energie electrică sau gaze naturale.
Pentru clienții care doresc să plătească în numerar, pot utiliza automatele de plată self-pay, amplasate în magazinele Enel din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și alte magazine alimentare.
Alte opțiuni de plată a facturii includ: bancomatele, debitul direct, internetul sau transferul bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel pot fi găsite pe factura de energie electrică, precum și pe website-ul lor.